take a new road and never look back

Jahapp. Igår åkte jag som sagt till jobbet, gick på utbildning som var klar 18.45. Mitt tåg gick 21.00. Så jävla typiskt. Hur underhåller man sig i Hofors i mer än 2 timmar? Och det var ingen från Falun som jobbade så ja kunde inte tigga skjuts eller prata med någon. Jag köpte chips och en tidning. Sen satt jag på buss stationen som var läskig så jag tog bussen till tågstationen istället och satt där i 1 timme oc kvart. Rökte upp mitt ciggpaket och hörde ljud. Tog en powernap på tåget så jag vart pepp. Sen cykla jag hem till Ebba och Josse där halva klassen var + flera. Det var riktigt riktigt trevligt! Sen gick vi på etage, som sög. Eller okej det var ju en del bra människor där men det andra sög. Petra vart utslängd. Fia och Gällivare var där. Rickard bjöd på tequila och jag blev väl lite full. Olle kom dit och sen gick jag, han, Frida och Philip. Petra och Rickard var på maestro och jag fick halva Petras sallad som var så jävla god. Sen tog jag och Frida bussen hem och så slog jag i tån i trappen och sen somnade jag. Jag frös typ hela natten. Sen vakna jag och låg i soffan och såg Andra Avenyn hahaha så dåligt. Jag åt frukost och chips och cola också. Och sen såg jag du är vad du äter och fick dåligt samvete. Visste ni att man inte går upp i vikt bara av att äta mycket? Här har jag försökt år efter år att äta onyttigt och nu får jag vet att det inte funkar. Man ska tydligen äta bra mat så att kroppen mår bra och så måste man träna, alltså träna? Nej nej nej.
Nu ska jag dricka cola.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0