How did you climb your way in?

Idag har varit bra, första lektionen kollade läraren bara närvaro och sen fick vi gå. Vi åkte och åt på maestro. Vi åkte upp till foto och var där i tre timmar. Sen åkte jag ner på stan och mötte mamma ett tag innan hon åkte till London med min moster, sen mötte ja Olle och vi drack kaffe. Sedan åkte jag hem till Tonia och åt godaste pizzan på länge. Fick träffa fina tjejerna och snacka lite. Elin babbla såklart på om sina särbarn på sin APU och vi andra skratta mest. Vi spelade spel och satt i soffan. Vi kollade på Fridas bildspel också haha. Jag, Petra och Tanya fick skjuts av Frida ner på stan och så fick vi vänta där ett tag innan bussen kom och sådär. När jag kom hem gjorde jag te och har suttit här sedan dess. Har sett tre avsnitt av the Hills och ett avsnitt av Sex and the city. Borde sova för lääänge sedan eftersom att jag är galet trött. Ska på någon föreläsning om Selma Lagerlöf imorn också, dryyygt. Ska hämta ut mitt id efter skolan och sen blir det iväg mot jobbet. Frida ska med på Håkan, så jävla roligt och bra. Hahaha! Jag är ledig på fredag och det ska bli så jävla skönt med en lång helg. Nu spårar det ur lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0