Friday night saturday morning

Känns så tråkigt att jag inte har skrivit på flera dagar, men jag har inte varit hemma. Har jobbat måndag och tisdag 8 timmar och sen har jag endå inte varit hemma efter det. Men nu ska jag inte jobba mer. Och! Imorgon kommer Frida!! Jag måste städa idag, och läsa min bok. Och så ska jag fika med vänner från klassen + bästa vännerna. Det känns lite konstigt att säga det men det har faktiskt varit riktigt roligt att jobba dem här dagarna, det har aldrig gått riktigt segt och igår satt jag och Petra precis brevid varandra vid något provisoriskt bord eftersom att alla andra platser var fulla, vi byggde ett torn av mandarinklyftor. Sen fick jag ont i magen för jag åt 13 mandariner på väldigt kort tid. Iallafall fick vi bonus igår sista timmarna, jag och Petra knäckte alla. 140 kr i timmen. Nu är det iallafall bokat, London om två veckor!! Är galet pepp på att handla och att bara vara där.
Åh vad jag har ont i kroppen, jag vet inte varför! Kanske för att jag har suttit så mycket senaste dagarna på osköna stolar. Jag borde duscha nu och göra mig klar för fikan. Imorn ska Frida tatuera sig också och halv sju kommer min göteborg!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0