Everything doesn't have to end

Japp ännu en helg. Igår firade vi Antonia hemma hos henne med massor av fint folk. Det var sjukt trevligt!! Sedan gick vi mot stan, det tog ungefär en evighet men det var kul. Vi kom gick in på etage osv. Rickard bjöd mig och Antonia på lite för mycket tequila och jag dansa lite för hårt tror jag för jag hade sjukt ont i kroppen idag när ja vakna. Antonia vart lite för full där kanske och jag fick höra världens roligaste komplimang. Iallafall kom vi ut kanske 20 över 2. Jag Frida och Olle skulle på efterfest, vad vi inte visste var att det var red devils samlingslokal vi skulle till. HAHAHAHAHAHAH Det var tusen kopior av samma kille. Kort, skitbred, rakat huvud och röda och svarta skinnvästar. Alla var med i mcklubbar och vi passade så jävla inte in. Men det var iallafall en upplevelse. Jag och Frida ragga upp en taxi och kom hem till mig halv 5. Otroligt kul kväll iallafall! Nu kollar jag på Pretty Woman och äter popcorn, ska återgå till det nu.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0