Coming back to you

Jävla skit jävla skit jävla skit.
Jag vet inte vad jag ska skriva. Allt är jävla skit bara. Eller egentligen inte. Jag är jävla skit. Just nu känns det mesta jävla skit. Speciellt mitt rum och mitt huvud. Jag behöver tiotusentals cigaretter, en filt och en vän. Nu.
Det gulligaste idag var iallafall när min minikusin ringde och berättade att han har gjort en pärlplatta till mig. En fjäril som är rosa, röd, blå, grön, lila, brun och rosa igen. Sen prata jag med Lisa och nu har vi bokat resan. Om två veckor blir det och jag längtar. Jag har ätit pizza idag, med bearnaise sås. Jag åt en hel pizza, jag äter nästan aldrig en hel pizza. Nu ska jag nog se sex and the city, jag jobbar imorn. Jag är ledsen. Jag behöver någon eller något.

Kommentarer
Postat av: göteborg

blääääää. allt är negativt här också. men duvet, nagativt och negativt blir positivt, -- = +, så, när jag kommer med mitt negativa till ditt negativa kan det inte bli annat än positivt!

2008-10-26 @ 23:17:25
Postat av: göteborg ELLER SNART FALUN

IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-29 @ 09:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0