Attractive day and night, all occasions

Hej och hå,
Jag var ut igår igen och nu ska jag sluta med det på ett tag. Jag orkar inte, eller min kropp orkar inte. Imorse när klockan ringde 20 över 9 ville jag dö på riktigt. Jag mådde så sjukt illa, hade ont överallt mest i huvet och jag kunde inte öppna ögonen. Jag var totalt cpslut i kroppen. Varför jag åkte till jobbet vet jag inte, kanske för att inte behöva jobba på söndag eller för att ja hade lovat Petra. Jag sov hela vägen på bussen och somnade nästan på jobbet. Fick sitta och lyssna på inspelade samtal och analysera dem och sen när ja ringde sålde jag direkt. Men det var något fel på vårat material, vi sålde typ 5 sycken på 4 personer på hela dagen, Stockholm sålde 1 på 4 personer och det hade blvit något fel så vi fick en timeout på typ en timme så sjuuuuukt skönt när man har pratat 5 timmar. Sen fick vi en rökpaus också vilket vi aldrig annars får. Iallafall så är jag hemma nu efter den typ jobbigaste dagen någonsin. Igår var vi i Petras lägenhet och drack med Rickards kompisar, det var kul. Eller det som var mindre roligt var att en kille försökte ragga på min hela tiden vi var där. Jag var sjukt irriterad på honom för han gav sig aldrig, han skulle massera mig och prata med mig och ta på mig och gjdklghdfhguf. Skit jobbig var han iallafall. Sen åkte vi till etage, det var faktiskt riktigt kul. jag dansade nog nästan sönder. 10 över 2 åkte jag hem och åt mat och drack mjölk och somnade någon timme efter.
Nu ska jag snart hem till Petra och Rickard och äta mat och se film med Frida och Olle också. Jag förtjänar verkligen massor av chips, dipp och popcorn nu. Och cola! Och bra film! Och bra människor!

Kommentarer
Postat av: göteborg

jag vill också vara arton

2008-10-18 @ 21:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0