And you are to blame

Har ju ingenting att skriva egentligen. Min hals har typ torkat ihop så jag kan inte svälja. Har ätit fyra lakrisal och några klunkar kallt te men det funkar inte. Fuckade till den när jag kedjerökte i Hofors igår antagligen. Ska inte jobba imorgon, har för mycket att göra. Ska jobba på måndag usch usch usch och på tisdag men då är Olle och Petra där. Onsdag fyller Tonia år, mumsigt. Alla fyller år nu känns det som, man hinner inte med. Måste köpa en vinterjacka snart, jag börjar ju frysa utomhus nu. Förra vintern hade jag min höstjacka hela tiden och jag förstår inte hur jag kunde hålla mig frisk.
Hallå! Idag var mamma och pappa på ikea och kom hem med en klädhängare till mig! GLAD! Jag har behövt en i typ tre miljoner år! Sen hade mamma köpt någon liten lampa och tre bambuträdpinnar och satte dem i en vas. Eh, jag har inte kunnat ta hand och växter sedan någonsin. Vi får se hur det går. Tycker synd om min kamera, den får alldeles för lite uppmärksamhet. Har aldrig tid med den eller något annat för den delen. Borde skissa på designer till kläderna och leta information till projektarbetet. Borde göra miljoner saker. Nu längtar jag bara till nästa lördag.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: xoxo gossipgirl

TE + HONUNG + INGEFÄRA!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-05 @ 12:04:37
Postat av: Anonym

vi måste ses och planera jur vi ska göra!! du får inte börja utan mig, jag har ingen aning om vad jag ska göra! :P

2008-10-05 @ 19:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0