And we bury you and we look so good

Jag ser Fucking Åmål och jag har gjort min egna chailatte *nöjd*. Jag och mamma ska se Juno senare och sen måste jag läsa i min bok som ska vara utläst om två veckor. Herregud. Snart är London bokat, jag längtar. Jag längtar till lovet också. Jag har kommit fram till att det är bäst att vara 18. Så nu stannar jag här för resten av livet. Jag och Frida ska börja på riktigt med projektarbetet nu, förhoppningvis i veckan? Jag har inge smink och mitt hår är i en stor risig bulle på huvudet. Jag har en lång och skön stor kofta och knästrumpor som bara åker ner hela tiden. Speciellt inne på Film&Fabel, varför vi var på Film&Fabel vet jag inte eftersom att dem suger. Har inga filmer och hela lokalen känns så 90-tal. Hemmakväll är så himla mycket bättre. Fast dem har iförsig inte Fucking Åmål dem jävlarna. Nu ska ja se film igen, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0