You will forget about me when you're on that plane

Så jävla typiskt mig att försova sig på måndagsmorgonen. Måndagen vi ska redovisa religionen, har så dåligt samvete. Nu sitter jag bara och väntar på att gå till bussen så jag kan gå på andra lektionen. Svenska buhuhu och sen mediekommunikation och sen prov och sen framkalla film. Sen hem och plugga osv. Måste sjukanmäla mig till jobbet också. Mina bilder är så sjukt fula att ja inte ens orkar framkalla dem egentligen, eller okej dem jag tog i studion kanske inte blir jätte fula. Imorgon får jag lön och jag är så sjukt pepp. Men måste spara pengarna till Stockholm, roligare att handla där. Men vi ska iallafall ut på onsdag. Sen vet jag inte hur ja ska göra i helgen, det är sista Phone me på fredagen med Parken och på lördagen bringar Linda förfest innan krogen vilket också skulle vara sjukt kul. Jag pallar inte dricka tre dagar på en vecka, no no. Äh nu ska jag göra mig klar och springa till bussen, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: götlaborg

hallå phone me med parken måste du ju gå på! hahahah fan vad roligt! jag vill hoppa över staketet & joina!

2008-11-24 @ 13:06:53
Postat av: olle

klart man kan gå ut tre dagar på en vecka

2008-11-24 @ 19:28:06
Postat av: Anonym

s2 på fredag :))

2008-11-24 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0