You don’t know how lovely you are

Så himla kallt ute. Och mörkt. Och halt. Och jag orkar inte med vinter mer. Den har inte ens kommit än. Idag hade vi bara en lektion, foto. Världens mest onödiga lektion hade vi, vi gick igenom lite bilder, hade rast, gick igenom några till, rast, lämna in kamerorna, kolla i fotoböcker och sen sluta. Vi gick till McDonalds och köpte fyra california clssic istället. Gott vare! Sen åkte vi till stan och sen hem. Jag såg Dom kallar oss artister med Håkan Hellström och sen läste jag lite och satt på msn. Vid 3 minuter över 4 gick ja till bussen och sen tåg till jobbet. Det gick segt idag. Så segt när man sitter på Cigna. Vill sitta på SJ eller Statoil. Imorgon ska jag ha foto igen och textkommunikation. Sen ska ja hem och plugga massor innan jag ska hem till Petra på soppa+mys+fint. På torsdag ska ja jobba, fredag kristian antilla på s2, lördag har emelie något festliknande och på söndag jobb. Men hallå sen på tisdag kväll åker ju vi. Det kommer bli awesome. Jag mår inte bra. Känns som jag mår likadant som jag gjorde när jag var 15 enligt mina gamla dagböcker. Själv kommer jag inte ihåg så mycket från de året eller åren kanske det var. Mest suddigt och tomt. Jag levde ju i mitt lilla vakuum som sagt. Helt apatisk var jag, förstår inte hur någon orkade med mig. Jag känner mig så idag. Och det enda jag har i mitt huvud är jag som säger "Du tar pudel och byter ut första bokstaven, vad blir det? Gissa på massa bokstäver bara" och Jonna säger "VALUTA!!! DUDEL!!!". Eller när jag gissar neglige och pedant när ingen annan fattar vad Frida beskriver. Och när dödskallen faller ned på Agnes, Frida och Jonna hela tiden medans jag står stel av skräck i typ 20 minuter. Iallafall ska jag sova eller läsa eller se på tv nu. Jag vill helst lägga min under sängen och fokusera på att frysa hela natten istället för att må dålig.

Kommentarer
Postat av: frida

hahahha älskar dig, älskar dig, valuta

2008-11-06 @ 10:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0