Stared in his left eye, waiting for something that wouldn't happen

Hallå där, ska strax iväg och jobba och det känns faktiskt inte superjobbigt, förhoppningsvis så får man sitta på sj eller statoil. Igår var det sjukt kul, vi började hemma hos Fia och när jag och Petra kom var typ alla redan där. Frida, Antonia, Fia, Gällivare, Emelie, Sofia, Elina, Tanya, Mikkan, Ahmed och sen vet jag inte om det var någon mer. Det var jätte trevligt och jag har inte träffat dem på så länge så det var riktigt mys. Iallafall skjutsade Frida oss till stan i två vändor och så gick vi in på etage, till en början var det inte så mycket folk men det kom fler och fler och tillslut var det riktigt fullt. Jag drack inget där inne och det var nog tur det annars hade jag inte mått så bra idag. Nu ska jag kila, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0