Leave the body leave the mind

Min högra hand är iskall. Den har varit det sen jag kom hem för 1 timme och typ 57 minuter sedan. Innan dess var jag i skolan på öppet hus. Vi var i labbet och kopierade bilder. Och framkallade. Nu får vi typ vara lediga en annan dag istället. Det var trevligt faktiskt. Jag ska snart lägga mig och läsa min bok, nu sitter jag och kollar efter någon passande bal klänning. Jag vet att jag är i sjukt god tid men jag vill liksom ha det klart så ja slipper kuta till gina tricot dagen innan och se ut som alla andra. Jag vill ha en fin. Har hittat några men jag har ju ingen aning om hur jag vill att den ska se ut. Någon fin färg iallafall. Ska nog försöka hitta en kamera väska i helgen så jag kan ta med min kamera till London. Jag vill dit nu och handla upp alla mina pengar.
Puss
& Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0