I did us so wrong

Räven har åkt hem och jag är hemma från skolan. Det har varit en fin helg. Mycket fin. Jag läste nyss inlägget jag skrev i lördags, jag skrev ju som att jag var hög eller något. Ska nog redigera inlägget så man inte får ont i huvudet när man läser det men iallafall. På lördagen gick vi till stan som var stängd och det var tråkigt. Vi gick på åhlens ett tag och mötte Jonna, sen gick vi till tågstationen och hämtade Agnes. Vi fikade på kopparhatten och åh vad trevligt det var att ha min göteborg och min gävle och min jonna på samma ställe i samma stad i samma Dalarna. Vi köpte mat och sånt på ica innan vi gick hem till mig och såg några avsnitt av sex and the city. Vi lagade soppa sen eller mest Frida eftersom att hon kunde receptet och den var galet god. Agnes badade badkar också för hon har inget hemma. Vi såg tracey som var jätte bra och sen the reaping som var ganska läskig och så där.
Vi spelade Spökslottet som egentligen var trasigt och jag förlorade. (Stel av skräck) Sedan spelade vi pratmakarna och jag och jonna sög. Eller okej jag var duktig på att gissa iallafall. Vi shottade och jag och Frida försökte dricka rödvin men vi orkade liksom inte. Vi såg istället en film om en familj som hade massa kameror i huset. Den var ganska dålig faktiskt. Vi höll på att somna så då gick Jonna hem och vi klämde ned oss i mammas och pappas säng. Vi sov gott. Vi åt frukost och såg sex and the city och sen tog vi promenad till tåget. Sa hejdå till Fågel-agnes och promenerade hem sen. Det var också trevligt. Vi såg little miss sunshine och Frida somnade lite. Vi åt bacon (<3) och sen åkte vi och kollade på gruvan. Mamma tvingade oss och det var as mörkt och kallt. Vi åkte till hemköp också. Vi såg sista avsnitten av sex and the city och sen kom Jonna ett tag. Vi såg rosa the movie och åt godis och drack cola. Men nu har min Frida åkt hem :(:(:( Tråkigt! Men jag åker nog ner vid jul för då ska vi gå på Liseberg och äta knäckäpplen och brända mandlar och kasta snöbollar. Och handla fina saker. Alltså jag älskar min jacka föresten. Den är bäst. Helgen var bäst. Jag är så trött nu. Bäst. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0