I blame the violent movies

Idag har varit en dålig och en bra dag. Allt det dåliga har ju såklart med mig att göra som alltid. Allt det bra har med mina vänner att göra, och lite mamma kanske. PMS och mensvärk. Har ont i hela kroppen och borde proppa i mig femtusen ibumetin och värma min vetekudde men jag orkar inte. Vill klaga lite i bloggen istället. Tycker om mina vänner. Tycker om att dem orkar med mig fast jag är en surfitta. Helt ärligt så ser jag på mig själv som den värsta människan i världen, förstår inte hur någon kan älska mig. Har inga bra kvalitéer, inte duktig på något och inge vidare snygg. Inte rik heller. Jag klagar mest i världen, det är iförsig något som jag kan. Jag är bäst på att säga att jag ska göra saker som jag aldrig gör också. Men idag har jag bestämt att jag ska ha ett fint liv. Ska resa nästa år och jobba. Sen antingen flytta utomlands och plugga eller gå på konstfack. Eller någon annan bra skola där jag kan bli något kreativt, helst inom textil. Nu håller jag på att göra planer igen. Ska sluta med det, ni kommer träffa mig i kassan på hemköp om trettio år. Okej jag kom på min värsta mardröm, att typ flytta till Svärdsjö eller Enviken eller nåt sånt och stanna där för resten av livet. Fy fan va hemskt. Nu ska jag dränka mina sorger i te. Alternativt klaga lite till för Olle om han är inne på msn, men det är han säkert inte och då kommer jag få väcka mamma och klaga.
Puss, imorgon ska jag bli full!!

Kommentarer
Postat av: beata

men sjukt snygg blogg stina! åh, blir avundsjuk. :(((((((((

2008-11-26 @ 19:16:46
URL: http://pulverkaffe.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du är lite vrång som inte uppdaterar

2008-11-27 @ 22:10:10
Postat av: petraa

jag älskar dig o du vet varför

2008-12-11 @ 10:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0