Close to me

Jag har färgat håret idag. Och insett att mitt tröjprojekt gick åt skogen. Samt nästan grinat i en timme för att klänningen jag ville beställa var slut och jag dog. Färgen i mitt hår har färgat av sig i min panna, nacke och diverse andra delar på min kropp så jag ser ut som någon med konstiga pigmentfläckar. Känner mig rätt ful här i ljusblå fleecepjamasbyxor med får på och mammas gamla kalle anka tshirt från tidigt 80-tal. Men vem bryr sig då? Imorgon får jag lön = köpa skor och en långärmad svar tröja. Sen måste ja spara resten till typ alkohol, julklappar, skulder, stockholm och eventuella resor. Sjukt tråkiga inlägg nu för tiden. Vad kan det ha att göra med? Tråkigt liv? Tråkig person? Tråkig blogg? Tråkig person med tråkig blogg med tråkigt liv med tråkiga frågor?
Hmmmm, ska plugga lite etik nu, prov imorgon. Sen jöbba. Kommer få sjukt lite i lön i december för ja inte är där någon gång men imorgon måste jag. Jag vill ha en lussebulle. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0