Working nine to five

Hej snyggingar!
Förlåt att jag inte har varit särskilt närvarande de senaste dagarna och de dagar som kommer..
Jag var på anställningsintervju i måndags, utbildning till jobbet igår, idag och imorgon och jobba på fredag. 5 jävla dagar och de vill att jag ska jobba på lördag också. Skojar dem? Iallafall går de inga tåg hem på lördagar så jag kan inte jobba då. Någon måtta får det ju vara.
Tror iallafall att det kommer bli as bra, Fia, Frida, Sandra, Olsson, Malin m.m jobbar ju redan där och nu är Petra intresserad också. Hon har bokat uppkörning också så om ett tag kommer hon antagligen ha körkort = heheh chill.
Idag går jag i skolan till typ 4, sedan tåget till jobbet halv 5. Jag dör jag måste jobba på en fredag, suicide.
Jaja, det är iallafall pengar..
De hade satt in mig att jobba fredag och lördag då Siesta är men det kan dem bara glömma!! Det sura är att man egentligen ska få fylla i sitt eget schema men våra va ifyllda hela maj?!
Fast jag vill ju jobba mycket i maj så jag får mycket pengar i juni. Men sen måste jag jobba mycket för att få pengar i juli osv.
Jag har noll tid längre!!!!!! Den enda tiden ja kan skriva blogg är 10 över 8 på morgonen!!
Åker till skolan normalt kvart i 8 och kommer hem ca kvart i 10 på kvällen. Sedan går jag och lägger mig, vilket liv va?
HAHAHAHHAHAHA nu låter jag alltid som jag brukar, klagar på allt och är negativ till allt.
Ska vi ändra på det?
JAG HAR FÅTT JOBB!!! :D JAG KOMMER FÅ EGNA PENGAR!!!! JAG KOMMER KUNNA HANDLA KLÄDER!!!!! JAG KOMMER KUNNA RESA!!!!! JAG KOMMER KUNNA GÅ PÅ SIESTA!!!!!!!!!! JAG KOMMER HA ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!
SÅ?
Skit bra, nu ska ja till skolan och redovisa två grejer jag inte har tränat på pga. min utbildning igår. Crap!
Puss & Kram.

(Jonna förlåt om jag inte kan sätta upp affischer den här veckan, det är lite ont om tid)

Kommentarer
Postat av: jonna

det är okej, vi kan fixa det nästa vecka kankse?

äre resultat du har börjat jobba på eller?



<33 puuss

2008-05-14 @ 10:40:24
Postat av: Frida

WOOOOHOOOOOOOOOHOOWOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOO.

SIIEEEEEEEESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

2008-05-14 @ 18:41:53
Postat av: ana

siesta omg omg omg omg!

2008-05-16 @ 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0