Broadway

jag förstår alla som inte orkar med mig just nu, jag är tjejen utan fritid & jag är ledsen för det.
har noll tid med vänner som inte går in min klass eller jobbar med mig. den jag känner mig mest elak mot på jonna eftersom att jag imorgon skulle åka till borlänge med henne och sätta upp affischer till siesta + gå på emmaus men istället måste jag jobba.. sämsta vännen någonsin, hinner aldrig träffa henne annars heller. det är bland annat därför vi måste iväg till siesta! + frida<3 + ulta<3 + allt<3

idag har jag ringt ett samtal, mitt första samtal. en marianne var det, hon var trevlig men ej intresserad.
imorgon kommer det gå bättre, jag är gjord för ett jobb som detta säger vi.
imorgon kommer jag missa gossip girl också vilket suger, jag missar allt bra på tv.
helgen kommer bli rolig!!!! fredag = grilla osv hemma hos fia med fia, frida, tonia, petra, linda l, sandra och tanya än så länge, sedan ner till falukalaset. egentligen vill jag inte gå in på falukalaset eftersom det suger och är folk överallt.
lördag är det kickoff på vårt arbete och det ska också bli kul, dricka och typ lära känna dem på jobbet. hallå socialfobin släpper kanske så småningom!!
tråkigt inlägg, hinner aldrig lägga ner fantasi eller djupa tankar i dessa impulsiva inläggen 23.00 på kvällen alternativt 07.25 på morgonen. bäst huvud har jag mitt på natten eller när jag börjar bli lite trött sista lektionen i skolan.

men jag ska iallafall ge er veckans finaste bilder. (en återkommande kategori kanske? föresten är det ingen som har gett mig feedback om hela byta-blogg-adress-grejen, fuck you all!!!!)






bilderna kommer ifrån www.dirtydirtydancing.com och är valda av någon av dessa anledningar: snygga människor, snygga kläder/accesoarer, fint hår i fina färger, känslan av bilden, utstrålning, personligheten eller att bilden bara är snygg i sig. det är alltså som en miss universum tävling när jag ska välja bilder, och ni ska veta hur många bilder det finns att välja mellan. dessa är bara en tiotusendel av alla snygga foton och människor.

förlåt för att jag är världshistoriens sämsta fritidslösa-tjej.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir lizzen_tjej när man inte kan kolla på bilderna i större format!

2008-05-20 @ 07:19:07
Postat av: jonna

ge dig, det gör absolut ingenting!

vi ska till s s s siesta <3

2008-05-20 @ 15:46:58
Postat av: ulta

PUSS DET KOMMER BLI BÄST :::*

2008-05-21 @ 13:28:22
Postat av: frodahhhhhhh

jag är så sjukt dutttih phikkah som sitter & gör mitt bildarbete, det jag ville säga var att bilderna är typ åååååååååååhhhhhhhhåååååååhhhhhhhhhhhhhh. & att jag älskar att du varje gång du lägger upp bilder har minst en jag har suttit & dött på innan alt sparat på min dator. hihi. fniss.

2008-05-21 @ 14:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0