Fascination

Hej!
Lördag är det idag!! Dricker cola och åt thailändsk kycklig nyss. Morfar och Moster är här och hälsar på.
Igår myste vi hos Frida med Familje Geni (jag vann förövrigt), Mia och Klara-maraton och Bus!
Otroligt töntiga var vi och ett tag jagades vi av Securitas. Pinsamt men sant.
Iallafall somnade vi runt fyra, jag Frida Tonia Fia och min bettskena. Petra stack hem.
Vaknade vid 11 tror jag, Fia drog direkt. Jag Frida och Tonia tog det lugnt, såg mer Mia och Klara + annat på tv.
Drog hem vid typ 3 och hyrde film, En kärlekshistoria, ett fucking mästerverk.
Ska se den lite senare. Under dagen har jag försökt mig på en rapport men misslyckats, hann komma till inledningen sedan tröttnade jag. Det får bli imorgon istället.
Nu hoppas jag och Jonna på Siesta, det kan vara så att jag måste visa leg när jag ska komma in på festivalen och eftersom att biljetten jag ska använda är Jonnas kompis Elins biljett som hon får för att hon jobbar som ambassadör åt Siesta kanske jag inte kommer kunna få mitt band = Inget Siesta.
Men vi får veta i veckan antagligen..

Ska börja jobba på måndag med SjPrio-projektet på mitt jobb. Behövde tack och lov inte jobba fredag och söndag. Kommer dock få jobba torsdag och fredag nästa vecka på Falukalaset.
Igår köpte jag en ny dagbok, min förra tog ju slut. Min nya är jätte rosa och fin. Köpte också en blå liten väska på Röda Korset också och ett par billiga shorts på hm. Bra att gå på stan med mamma!
Nu kommer en hemsk överaskning till er som inte bor i Falun, DET SNÖAR HÄR! FATTAR NI?! SNÖ I MAJ!!
Puss
Här kommer några bilder som är fina just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0