Plingplingvisselpipahej

Förlåt alla!!!!!
Jag har inte skrivit på länge men det är faktiskt inte mitt fel, bloggen hade tydligen flyttat mig till publishme.se utan min vetskap. Men nu är jag här igen iallafall.
Helgen har gått åt till att ta det lugnt bara. Fredag hos Antonia med Wii, godis och American gangster.
Lördag hos Petra med Tacos, spela kort, dricka kaffe, se beck, sitta, dricka te, göra test i tidningar osv.
Skön helg iallafall. Behövde varva ned efter onsdagen.

Denna söndag har jag ägnat åt Naturkunskap. Nämligen matspjälkning och andning.
Jag har också gått omkring en del, funderat över pengar, sommaren och så. Kom inte fram till något annat än: Jag har inga pengar, jag vet inte vad jag ska göra i sommar och jag har tusen saker jag borde göra.
Jag är så dålig.

Jag har en liten grej att bekänna... När min blogg "försvann" fick jag panik men efter någon dags funderande  tyckte jag att det var lite skönt på något sätt.  Jag tycker om min blogg, den är trygg och snäll. Men jag har endå funderat på om det inte är dags att förnya mig lite. Plingplingvisselpipahej känns inte kul längre. Namnet skulle vara konsti
Nu kanske ni tänker, Åh nej ska hon flytta till tjejsajten????? NEJ DET SKA JAG INTE TACK OCH LOV.
Men jag ska byta namn iallafall. Mer vet jag inte, något tips????????

Och ta det lugnt, jag kommer tala om vart och när jag flyttar om jag flyttar.

Kommentarer
Postat av: frida

meeeeeen. jag gillar ju plingplingvisselpipahej, det är så underbart onödigt långt & jobbigt. precis som vi vill ha det.

2008-05-05 @ 10:36:56
Postat av: frida

men vafan, varför försvann min kommentar?

2008-05-05 @ 10:37:45
Postat av: frida

åh. nu syns den. nice.

2008-05-05 @ 10:38:15
Postat av: frida

MEN CP. nu syns det första jag skrev iallafall.

2008-05-05 @ 10:40:56
Postat av: frida

hahahhaha, den här datorn är cp.

2008-05-05 @ 10:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0