Mummmm

Tänkte tillägna detta inlägg till min mamma. Hon läser inte bloggen men endå. Föresten vet hon inte om att den existerar.

Min mamma är nog den person jag behöver mest. Även om mina vänner ligger precis bakom så är hon endå bäst. Utan henne vet jag inte vad jag skulle göra. Okej ibland tjatar hon på mig och ibland går hon mig på nerverna men jag älskar henne endå.
Många säger att vi är lika, att vi har samma drag. Jag ser dock inte exakt vad som är lika på oss och inte mamma heller. Vi har olika näsa, mun, ögon, ansiktsform. Jag tror att det är helheten faktiskt.
Jag önskar att jag är som min mamma när jag är lika gammal som henne.
Tar dagen som den kommer, oroar sig inte för något i onödan, alltid optimistiskt och glad, pratglad, har humor, är generös och sätter sin familj framför allt annat.
Det sista kan vara negativt ibland eftersom att man måste tänka på sig själv först enligt mig, annars slutar det med att både en själv och dem runt omkring blir ledsna.
Slutsats: Min mamma är bäst och jag älskar henne över allt annat.
(jag ska scanna in bilder på henne som ung så ska ni få avgöra om jag är lik henne som hon såg ut då)

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du måste ha hennes tillstånd för att få lägga ut bilder på henne på Internet. Bilder räknas som personuppgifter.

2008-05-31 @ 23:21:09
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0