you need to freak

nu har jag varit borta tillräckligt länge eller hur?
ursäkta med jag har varit i london och i göteborg liksom
london var bezt, jag älskar london och primark.
göteborg var också bezzzzzzzzt, cpräven är coolast <3
jag vill dit igen åh.

idag vaknade jag svin trött och så men pallrade mig upp endå och gick till skolan, hade fotoscreen osv.
helt okej dag, sprang in på akademibokhandeln och hittade en bok. den med bubblor på framsidan och heter hål i huvudet. har sett den förrut och kom ihåg att agnes hade läst den och att hon på framsidan hade lika ögon som henne. det är förövrigt helt sant.
lånade supersugen som jag ska se snart + skissa på olika tryck jag ska trycka på fotoscreenen.
man måste trycka på en tygpåse och en musmatta men det är no problem.

måste bara skriva lite om bussresan hem från göteborg igår,
jag sa hejdå till frida med en för kort kram för jag hade så bråttom,
gick på en fullsmockad buss och fick helt otroligt 2 hela säten för mig själv och min stora packning.
men den turen fortsatte inte, stationen efter hoppade en fet tant på och klämde in sig bredvid mig, jag hade mina två påsar och en väska i knät och dog typ.
min hörlur hade tydligen spräckts så det var ännu roligare.
tjejen bredvid mig somnade och jag vart panik-kissnödig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag var inte det minsta trött så jag kunde absolut inte sova utan fick sitta och glo ut i skogen i ca 5 timmar, sedan vart det mörkt så då satt jag och glodde ut i mörkret de övriga timmarna. underbart

Kommentarer
Postat av: cpräven är coolast

åh. hål i huvudet. lite kär i den alltså.

2008-03-04 @ 11:49:28
Postat av: cpräven är coolast

& nu borde sparket tanten i magen ;);););););););)

2008-03-04 @ 11:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0