you don't love me

Skellefteå AIK klara för sitt första slutspel på 22 år

Är egentligen inte så där jätte intresserad men hallå, det är endå as kul att höra.
Pappa är glad.


Imorgon ska jag hoppa ner i en isvak, fattar ni hur kallt det kommer bli?
Jag fryser redan nu dfskfhruityehrtgu
Men det kan bli roligt, vad vet jag?
Imorgon är det kent också och på lördag blir det bara ta det lugnt. Kommer troligtvis vara sjuk efter mitt badande imorgon.
Besvikelsen idag var ju att jag bara fick vg på detta matteprov också. FAN ALLTSÅ
2 poäng ifrån och jag veeeeeet ju att jag kan bättre men ja kan inte tänka på proven, det suger.
Jag kommer garanterat få g eller vg på nationella så det är ju kört för mig att få ett mvg i matte b.

Jag är fattiggggggg men imorgon måste jag komma ihåg att köpa lim!!
godnatt!

Kommentarer
Postat av: sdfsdfdsf

VAD ÄR DET MED DIG KVINNA? VARFÖR I HELVETE SKA DU HOPPA I EN ISVAK?

2008-03-07 @ 13:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0