sweetness

usch fy fan vilken start på dagen.
vaknade halv 10, hade sovit 6 timmar.
gjorde mig klar och gick sen till tandläkaren, mamma sa att jag hade undersökning men då helt plötsligt fick de för sig att de skulle dra ut en visdomstand. jag dog, jag skulle ju liksom bli bjuden på mat av malin med tjejerna i klassen typ. de höll på att pilla och peta i en timme typ och sedan skulle de ta röntken bilder och såg då att roten till min tand var för nära kanalen mer nerver osv. så de kunde inte dra ut den. då skulle de istället typ borra bort halva tanden som någon slags impulsgrej och pumpade i mig två feta sprutor med bedövning och lagade den.
sedan blev jag flyttad till mammas rum där hon skulle putsa och hålla på.
jag är bedövad från tinningen till hakan på vänster sida. jag kan inte prata, knappt svälja och det känns som att jag har blivit misshandlad.
men sen vart det lite bra igen då mamma hade köpt min peace and love biljett och jag fick köpa mat på maestro som jag ska äta nu.
sedan måste jag plugga innan jag ska möta tonia, frida och petra på kaffe/te innan vi ska på middag på tsatziki.

blööööööö jag vill klippa av mig tungan. eller nej hela vänster sida av mitt ansikte.
JAG HATAR ATT GÅ TILL TANDLÄKAREN!
hur kan jag hata det så mycket? min mamma är tandhyginist och jag har nästan aldrig hål men endå hatar hatar hatarrrrr jag det.
nu ska jag äta, fast det kan jag säkert inte heller jävla piss.

puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0