sixteen

jävla skit piss dag!!
har tvingats städa hela dagen och irriterat mig sönder på pappa.
fy fan vad jobbig han är, jag vet inte vad han gör men han går på mina jävla nerver jämt!!!
han lyckas alltid få det att låta som att han har rätt och är oskyldig och att jag alltid har fel och gör fel.

igår var det mys.
vi såg festival och jag klippte therese lugg, eller okej petra hjälpte också till!!
vid halv tio ramlade frida, malin och emma in genom dörren, skit packade.
vi dansade till festivals extramaterial tills de skulle ner på krogen.
vi satt kvar ett tag innan vi också gick ner på stan, vissa åt på maestro och så.
malin och petra följde mig hem, på vägen stötte vi på en kille med raggarbil. han lämnade bilden olåst och vi tog såklart vår frihet att hoppa in i bilden och tuta som galningar. vi hittade även två öl i en påse som passade bra.
sedan gick jag hem och damp ner i soffan vid någon bra film som jag självklart somnade under.

imorgon har vi idrottsprov, kommer få ig.
på tisdag har vi aerobics-redovisning, kommer dö av att alla kollar på mig och kollapsa
på onsdag har vi geografiprov och maria blad hatar mig, hon kommer kolla på mig med hennes små grisögon och tänka: det spelar ingen roll var hon skriver, jag kommer sätta g- endå.
fitta.
jag vill gråta och lägga mig i fosterställning och skrika att jag vill dö.
men jag har gjort det förrut och det blir inte bättre, jag kommer endå få lov att göra alla saker.
fesojftr8igtrhegtuirhgu
och nu vill jag åka till siesta endå, jag vill det.
jag vill åka till min bror i london. NUUUUUUUUUUUU
jag vill sova 72 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0