medan mina ögon letar efter vad dina ögon vill

vaknade innan 11 idag, kändes bra för att vara mig.
kom hem igår typ klockan nio och började se på tjocktjuven med mamma och pappa som gick på tv.
kanske världshistoriens dåligaste film. såg klart den och ville slå mig själv för att jag hade suttit och slösat 1½ timme på den filmen.
skit samma, idag är det supersöndag som jag vill kalla den, dagen kommer bli super och jag ska faktiskt ordna en liten överraskning till frida, petra och tonia. höhö ni får veta sen och ni som inte ska vara med ikväll kommer ångra det eftersom min överraskning kommer vara skit bra.
har drömt sjukt konstiga saker inatt, 
jag och josse i min klass stod vid ica och skulle ta bussen hem till tanya som hade fest, det gick bara tidiga bussar så vi fick lov att åka dit tidigt. när vi går in i bussen är det en bio där inne, vi sätter oss och det finns ett lediga säte bredvid mig, björn gustavsson kommer in och sätter sig bredvid mig och vi börjar prata, han drar en massa skämt och jag sitter och skrattar som tusan. han drar mig i håret hela tiden och jag ber honom sluta. vi ska av och björn följer med, vi kommer till tanyas fest som på något sätt är en kent-konsert. as mycket folk står och köar, antonia och frida sitter redan och köar till att stå längst fram, jag och björn går till burger king för att käka, precis utanför och så träffar vi sångaren i bwo, han står och pratar om sitt hår. han har på sig samma kläder som i melodifestivalen, jag antar att han ska uppträda. 
vi går in igen och går till något café där inne. där sitter frida med någon mörkhårig kille med randig tröja. 
frida ser otroligt besvärad ut och vi drar med henne ut. björn drar några skämt så frida blir glad igen. 
plötsligt har alla börjat dricka och jag känner att jag också vill hitta något att dricka, då kommer jag på att björn är nykterist och skippar den idén.
vi är på bussen igen, alla är skitpackade utom jag och björn. alla sjunger och dansar i 'bio-salen' medan vi försöker se på filmen. vi kommer slutligen till ica på stan igen, björn ska gå och säger att han ska skriva varje dag, jag går in på mcdonalds och hittar en vodkaflaska som jag och antonia delar på medans vi sjunger på håkan hellströms låt evert taube.


höhöhöhö jag dör så roligt.
puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0