jag får panik av dina tårar

kom precis på att jag har 200 kr i presentkort på scorett och vart helt salig,
kollade lite på hemsidan och jag tror det kommer bli någon av dessa par:
 
snälla hjälp, vilka?

fortfarande pissed över bilddagboken, har i stort sett bojkottat nu.
ska redovisa aerobicsen imorgon. vill helst skjuta huvudet av mig framför hela gruppen istället.
sitter och präntar in nu. 'sidan-sidan-snurr-på-arm, fram-upp-med-knä-arm-böj, höga-knän-armar-ut, hoppa-åt-sidan-arm-ut' och jag dör.

hela gruppen är så fittig.
70% var tvungna att välja aerobics (bland annat jag) som induviduellt val eftersom de inte kom in på det de ville eller som jag, valde bort ett ämne och fick lov att välja till ett överblivet ämne för att få ihop rätt poäng.
de övriga 30% har valt aerobics för att de redan går på det 4 gånger  i veckan och bara vill få bra betyg.
de är de sista som kommer skratta åt mig imorgon, men jag struntar i dem. (egentligen inte)
godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

andra paret!

2008-03-17 @ 22:58:05
Postat av: jonna

Håller med, blir gaaaaalen på bdb.Fattar inte vad de håller på med!!! Nu bojkottar jag också och kör bara min voolife och min blogg.

2008-03-18 @ 08:54:22
Postat av: jonnab

okej, serri vem är jonna och vad vill de. jävligt störande. haha men aa dom andra, sjukt snygga! kommer ni imorogn? isåfall hör av dig. puuss

2008-03-18 @ 14:40:02
Postat av: hp

på myrorna!

ömma smek /hp

2008-03-18 @ 19:00:41
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0