i should not be leaving

hade skrivit ett långt inlägg sedan dog internet.
so here we go again, jag sitter på mitt rum, i linne, balkongdörren är öppen och fryser inte = konstigt
har duschat och sånt, ska sätta mig vid symaskinen och knåpa ihop något trevligt tills ikväll, eller så syr jag in den blommiga tröjan eller den i sammet.
lyssnar på blandbandet jag fick av frida och det är faktiskt lite soligt.
det jobbiga med sol är att man ser allt damm i mitt rum då, det ser riktigt äckligt ut. måste damma!!!
tangentbordet, cpspelaren, fönsterbrädan, mina skor och tv:n.
men jag funderar starkt på att helt enkelt ta ut tv:n eftersom att jag har sett på tv en gång sedan jag flyttande in den för ett år sedan.
då kan jag köpa en stång att hänga kläder på.
ska ut idag, eller 'ut', jag kommer vägra vara utomhus mer än 10 minuter. fast vi har inte bestämt vart vi ska.
jag vet heller inte när vi ska ses eller vart, för ingen ringer mig.
samma sak igår, alla skulle tydligen ses vid borlänge bussen innan halv 7, men ingen hade sagt det till mig utan jag fick springa ner mitt i middagen och utan pengar, och så missa vi den.
om någon av FRIDA PETRA ELLER ANTONIA läser det här kan ni ju ringa mig om ni vet när vi ska ses! ok?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0