betty blueberry

fula bilddagboken. fula fula fula bilddagboken, vad tänkte dem?
orange, ljusblått, mörktblått, svart och vitt?
helt fyrkantigt och ointressant?
helt konstiga nya funktioner som inte fungerar, inte de gamla heller för dem delen.
forumet har ca 300 sidor fulla med klagomål.
nu undrar ni säkert varför jag dedikerar hela detta inlägg till bilddagbokens nya fula design, och svaret är att jag så så jävla besviken.
bilddagboken är mitt andra hem, en gnutta patetiskt men sant. det ska vara mysigt, hemtrevlig och fint.
när jag läste: 'vi målar om' vart jag faktiskt lite glad, fantiserade om spexiga färger, snygg formgivning och enkla funktioner och knappar. som förrut, fast lite snyggare.
när jag kom in på bilddagboken först efter att de släppt nya desginen trodde jag att jag hade hamnat på 90-talets skunk-sida eller kanske bananaisland.
är det bara jag eller är inte hela grejen motbjudande?
orange? vem vill ha orange?
jag är arg, arg, arg och arg.


Kommentarer
Postat av: jonna

Håller med, blir gaaaaalen.Fattar inte vad de håller på med!!! Är som gamla lunar nu! Nu bojkottar jag å kör bara min voolife och min blogg.

2008-03-18 @ 09:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0