You have to leave sometime

Men när börjar livet då?
Ska man behöva flytta till en ny stad med nya människor för att man ska finna någon form av start? Hur ska man kunna börja om på ett ställe där förändringar sällan sker. Allt går som i slowmotion och det finns inte en chans att ändra sina misstag eller få en ny chans. Jag bläddrar i mina gamla anteckningsblock, teckningar och brev och inser att jag aldrig riktigt fått en chans att vara någon annan än den person som alla uppfattar mig som. Den man är förblir man, sådan är  regeln ungefär. Jag hatar att inte våga göra vad jag vill för att jag i mitt undermedvetna vet att mina handlingar får jag leva med i resten av livet.
Det fungerar inte att sitta och skriva sånt här 2 på natten. Jag har suttit i timmar och sökt efter konstiga saker på tradera och då kan sånna här tankar börja härja i skallen.
Jag känner att jag kommer förstöra allt, hela sommaren. Bara för att det bor ett spöke i mitt huvud som vägrar somna någon gång!!!!



 (lina scheynius)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara du som kan ändra på ditt liv och göra någonting åt det, lev i nuet och se varje dag som nya möjligheter att förbättra din tillvaro. Det är ditt liv, ingen annans, det är dina dagar ingen annan och det är bara DU som har möjligheten att ändra på ditt liv. Carpe diem

2008-06-23 @ 16:05:38
Postat av: frida

dör.

älskar scheynius.

alla bilder.

älskar dig.

all gånger.

2008-07-01 @ 22:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0