You have to be high on something

Imorgon åker jag till Peace and love, har nyss duschat och ska strax sova. Det kommer bli bäst iallafall. Var där i dag och satte upp tältet, hämta banden och kollade lite. Kön till campingen var typ 150m lång!!!! förra året när vi kom var det typ 3 personer framför oss i den så kallade kön. Nu har de börjat med visitering när man kommer med sin packning, vi stod där en stund innan en kille kom och sa till oss att det fanns en ingång på andra sidan som inte hade någon kö alls, vi tog oss till andra sidan och insåg att vi hade blivit lurade. Kändes ganska jobbigt. Jag hade oturligtnog haft mina nya skor och fått skavsår så jag gick barfota hela dagen. Vi hitta två kundvagnar som vi la våra saker i och efter sisådär 1 timme och en kvart var vi framme och sen hitta vi en tält plats. Har köpt våtservetter, det jag saknade mest på Siesta. Vet inte om jag har glömt något viktigt. Bäst idag var iallafall att Frida och Antonia fick jobb på Peace and love så nu kan vi hänga med dem också, och Jonna ringde och satte upp sitt tält nu med Anna och dom. Nu ska jag sova tror jag, måste vara utvilad imorn. Ni får ha det bra, om jag åker hem någon sväng under helgen kan ja skriva någon rad, PUss och Krammmm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0