Är det enda som når in

Tillbaka i dessa rutiner fast med en del bra saker också.
Har flagnat av hela axlarna och nacken idag, känns skönt. Inte alls.
Har även varit i skolan och jobbat. men ärligt så är mitt jobb inte speciellt jobbigt faktiskt.
Är hemma från siesta också som sagttttt.
Det var fint och bra. Hände dock en del mindre trevliga saker.
Ett exempel är sista kvällen som gick typ så här:
Vi satt vid vårt tält en del människor. Jag drack vin och det var snorvarmt utomhus. Jag satt ned hela tiden typ och sen skulle vi gå mot området. Jag tog med mig en halv liter vin att dricka på vägen. Jag gick med Frida och hennes klasskompisar och jag har väldigt dimmiga minnen av vägen dit innehållandes en kundvagn och x antal kondomer. Iallafall drack jag upp vinet och vi gick in. Jag såg lite på johnossi och gick sedan på toa, träffa Frida och Anna där igen, vi gick till johnossi igen och så kände jag att typ: Nu ramlar jag ihop och dör. Så jag kuta bort från scenen och satte mig vid ett träd. Vet inte om jag somnade där men efter ett tag kom Beata och Elin och hittade mig, de tog med mig till rödakorsets tält där jag fick ligga på en bår. Spydde lite överallt där och somna till. Det var faktiskt skönt att få bli ompysslad och ligga i ett varmt tält med filtar. Beata och Jonna hjälpte mig till tältet och jag somnade direkt. Vaknade ensam i ett mörkt och ensamt tält. Klockan var efter tre, hade alltså missat de band jag ville se. Grät en skvätt för mig själv och sedan ringde jag Jonna. Jag bestämde mig för att packa ihop alla mina grejer och inte sova mer överhuvudtaget. Blev mega ledsen sen när jag fick reda på att Frida hade somnat i sitt tält redan och jag skulle inte kunna säga hejdå till henne.
Det var ap kallt och jag ville hem. Någon gång vid sex på morgonen packa vi ihop tältet, sa hejdå till anna och lisa, snodde en kundvagn och gick till tåget med Beata och Elin. Sov på Elins sovsäck ett tag på varma centralen innan tåget gick.
Orkar inte berätta mer idag, men det var iallafall en fin festival. Människorna, maten, musiken och miljön. Alla M!!!!

Åt nyss thaisoppa med bröd och njööööt. Imorgon ska jag på vattengympa och ha samhällskunskap, slutar 11. Ska luncha med min mamma (HAHAHAHHAHA) och sedan hem och göra klart allt i skolan.

Dagen tre punkter
• Medans jag har varit i Skåne har mamma möblerat om hela mitt rum och det är inte okej
• Jag saknar Frida Stenmark sjukt mycket
• Jag ska handla något fint imorgon

Godnatt alla fjärilarrrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: Frida

buhu. känner mig lite dum över att du försvann när du varpå johnossi med oss typ. men. jag var tydligen också jättefull. däckade på tensta & var asledsen sen & alla sprang & letade vatten & sen hjälpte de mig till tältet & sen somnade jag & sedan vaknade jag halv åtta & insåg att ni hade åkt.



+ saknar dig alltid, baby. blir alltid sjukt glad när du nämner mitt namn någonstans & ba omg. stina gillar mig.



+ pappa är i borlänge & mmsade mig nyss en bild av jussi björling-museet.

2008-06-03 @ 17:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0