Topshop

Nu ska jag överraskande nog skriva om Topshop.
Vet inte vart den idén kom ifrån men det kan bero på att de har så fina grejer i internetbutiken just nu.
Jag är inte den som handlar ofta på Topshop eftersom att det är lite dyrare än min plånbok tillåter. Deras vintage-hörna i SOUK-gallerian är dock sjukt underbar. Hela SOUK-gallerian är föresten helt underbar.
Här är det som jag tycker är finast!

Blommigt, Lila, Ljust Korall, MintTurkos. Så fint


Grått, Vitt, Svart, Volang, Kavaj, Byxdress, Material.


Blommigt, Gult, Rutigt, Slitet. Färgglatt.


Absoluta favoriterna. Dragkedjor, Volanger, Blommor, Fransar. Fint Finare Finast.


Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Frida

stockholm påsken 07, topshop i soukgallerian, det var tider det

2008-06-15 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0