Impossible

Så jävla typiskt mig att inte lägga mig i tid. Så jävla typiskt mig.
Ska jobba 8 timmar imorgon och jag måste vara i sängen om 6 minuter det har jag bestämt mig för.
Saknar Peace and Love..................................................
Hatar att jobba för jag har ingen tid att göra något alls. Åker till jobbet direkt efter jag vaknar och kommer hem 2 timmar innan jag ska sova, fucking äckel liv. Jag hatar det mesta nu. Hatar mitt hår, min onda hals, mina nackdelar, mitt rum som är stökigt, min rödbrända näsa och att vara så jävla trött.
Dricker oboy och önskar att jag hade en hel ledig sommar framför mig. Önskar att det var söndag så jag får färga håret och se sex and the city på bio igen med mamma. Önskar att jag hade pengar att lägga på kläder och nöjen. Önskar att jag var tjugo och hade ett kul jobb. Önskar att jag vore vem som helst förutom Stina just nu. Just i dag. Just denna värdelösa måndag.
Är kissnödig och trött nu. Är föresten jämt trött numera. Vill sova i ett tält för resten av livet. Äta chips och dricka cola i ett tält för resten av livet. Med mina vänner. Det enda jag gör nu för tiden är att titta på avsnitt av typ alla serier på datorn. Har sett hela oc, weeds, desperate housewivies, a shot at love och nu också project runway eftersom att jag inte hinner se det på tv. Kissar på mig snart och ska sova. Snälla smsa mig så att jag inte dör.
Puss och sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0