Är uppfyllda av färger

Det är något fel på min urinblåsa. Jag har kissat 4 gånger under den senaste timmen och är i skrivande stund kissnödig. Har inte druckit speciellt mycket och kan inte komma på en enda anledning till att jag är kissnödig. Har jag fått urinvägsinfektion? Konstigt isåfall eftersom man brukar få det när det är kallt ute, just nu är det 32 gader i solen. Jag blir galen.
Men jag ska som vanligt berätta om min dag även om det inte var så där jätte spännande. Geografi först sedan en halv lektion historia för att sedan gå och se avslutnings-konserten i skolan. Lunch och sen dissa vi engelskan och åkte hem till Antonia. Vi drack kaffe och stekte i solen. Okej, det passa inte mig att säga steka eftersom jag är sjukt blek och har nog aldrig i hela mitt liv "stekt" på riktigt. Jag låg i solen anyway.
Sedan gick vi till museumet och kolla på den visuella konstutställningen som faktiskt var grym. Gillade massor.
Köpte en mjukglass med strössel och allt kändes då lite 90-tal.
Har resten av dagen "pluggat". Dvs suttit vid tvn och ätit jordgubbar med grädde, sett på tv medans jag har sneglat på böckerna ett par gånger, gått igenom vad man borde kunna på provet i telefon med Antonia och sedan skrivit ned lite småord.
Jag hoppas det blir ett lätt prov.
Om en timme ska vi spela minigolf vid Slussen och det har jag inte gjort på ett år typ.

Helgen kommer kommer jag spendera på detta sätt:
Fredag. 18-års fest i DalaJärna för Ebba och Therese
Lördag. Hoppas på bad och piknik
Söndag. Antagligen åka till Agnes och träffa henne <3

Sedan blir det jobba mån-ons, avslutning på tosdagen och studentfirande osv. på fredagen.
Glad nyhet!!!!!! 16-17 juni är jag i Eskilstuna och hade planerat att träffa Anna en dag, igår kommer hon med värsta grejen. Frida ska antagligen komma till Anna 15-20 juni och jag ska hänga med demmmmmmmmmm <3<3<3 Hur bra kommer inte det bli liksom?
Vill egentligen skriva hela dagen för jag känner mig så glad och lätt. Jag går omkring i linne och trosor, äter jordgubbar och luktar på nyklippt-gräs-lukten som finns uta någonstans.
Puss! Ska plugga det sista nu


Kommentarer
Postat av: ulta

pusss det blir fint att träffa dig!

kommer du till västerås då?

2008-06-08 @ 21:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0