And rain running down, its never easy

Det kom inget recept igår :( Min kamera är död så ni får hålla er ett tag.
Igår var jag på kålgårn hela dagen och badade 2ggr!!!!! Första gången i år.
På kvällen grillade jag, Fia, Antonia och Petra hemma hos mig, satt ute i flera timmar och sedan vid circa midnatt åkte vi och badade igen, varmare denna gång. Efter det åkte vi hem till mig och såg Candy. Det kommer ett inlägg senare om den filmen, var så säkra.
Vi somnade runt 3 eller något sådant.
Jag vaknade vid 10 och började göra mig klar medans mina tre vänner fick ligga kvar och sova ett tag till, de vakna runt 11 och vi åt frukost. Vid halv ett åkte jag tåg till Gävle och träffade Agnes. Så länge sedan jag träffade henne och jag har saknat henne som tusan. Det var en fin dag, sjukt varmt. Vi gick i lite affärer, köpte glass, satt i en park och sedan fick jag en guidad tur över de delar av Gävle jag inte har sett. Finns dock massor av delar jag inte sätt än heller. Sedan gick vi till Gevalias fabrik och snodde lite kaffebönor som ja la i min ask för de luktade så gott. På vägen tillbaka blev vi attakerade av tre kråkor. Jag vet att jag ofta överdriver och säger sånna saker men helt ärligt, dem attakerade oss. De var centimeter i från mitt huvud! Vi kuta för våra liv!!! Jag köpte godis på cetralen och sen åkte jag hem :( Fast jag tycker faktiskt att det är super mysigt att åka tåg, speciellt när det bara tar en timme. Då hinner man läsa lagom mycket i en bok.

Nu gör jag inte så mycket, ser gossipgirl på någon japansk hemsida i brist på annat att göra. Ska snart sy klart en kjol eller skriva klart min projektbeskrivning till multimedian.
Ett till inlägg kommer senare, kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0