stannar på en borderline

Hejsan!!!!!
Igår var det en fin dag, en ledig dag. En mysig fika på kopparhatten utomhus i sjuktligt varmt klimat med en morotskaka och fina vänner. Sedan blev det god tacos på min baksida och långa snack. Det blev även film (dålig) och ett avsnitt av CSI. Tonia åkte hem, jag och Petra tog en promenad så där mitt på natten och kom hem och såg Dude where´s my car innan vi somnade in.
Idag vaknade jag av att Petra skulle åka hem vid halv tio, jag sov vidare och vaknade klockan tolv. Har lyssnar på Förhoppningar och regnbågar osv. resten av dagen. Det regnar och jag vill gå ner på stan och köpa ett par skor innan stan stänger... Petra är på väg hit nu och vi ska se film hela eftermiddagen eftersom att det är så fult väder. Jag är ensam hemma och det är ganska skönt.
Jag sitter och kollar resor utomlands och blir väldigt sugen nu. Vill åka imorgon helst. Nu blir det antagligen inget Göteborg i sommar eftersom att Petra ska åka ner med sina föräldrar istället.
Alltså jag skrivet helt osammanhängande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0