Noll

En maestrosallad uppe på taket i solen var dagens höjdare. Även rasterna som jag spenderade där uppe med Petra. Lite jobbigt att man måste sitta inne när det är varmaste dagarna just nu. Men! Snart ligger jag i någon park i huvudstaden med mina favoriter och jag ska inte klaga. Sitter och äter ris och wokgrönsaker. Ska skriva en packlista, bränna en skiva och kolla i hmkatalogen. Men nu blir det morden i midsummer och ett wienerbröd.
Jag är så dålig, insåg idag att jag inte har lagt in bilder på datorn på mer än en månad. Inte ens användt den. Är allmänt trött och gnällig nu och ska äta min mat och vara tyst. Jag vill se slutet på In the land och women som börja lagga igår. Vill se Eagle vs. Shark också. Den verkar supergullig så om någon snäll människa kan hyra den och komma hit med popcorn så är jag tacksam.
Har bestämt att jag ska ta mig samman och äntligen bjuda hem lite folk på en fika. En storfika. Jag ska baka och baka och baka och sedan bjuda på alltihopa tillsammans med saft, kaffe eller te. Har ju lovat Anna och Jonna att dem ska få komma så dem är självklart på gästlistan, men alla som vill får komma föresten.
Puss och Kraaaam

Kommentarer
Postat av: frida

får jag komma?

2008-07-23 @ 11:13:03
Postat av: frida NYLAND

btw

2008-07-23 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0