Måste härifrån måste härifrån måste härifrån

Jag hatar alla, ALLA som har varit på Arvika. Helt seriöst så känner jag ett stort hat mot dessa människor. Att jag ens klarade av denna helg då jag visste att alla, ALLA var på Arvika. Men så kom jag på något ännu mer frustrerande, alla dessa jävla bilder som alla kommer lägga in på bilddagboken alternativt i sina bloggar och skriva bildtexter som: ARVIKA VAR SÅ JÄVLA BRA/ fy fan vad roligt vi hade/ Fan vad bra alla band var/ Jag tycker synd om alla som inte var där/osv.
Jag klarar inte detta. Det är sjukt jobbigt och jag vill bara lägga mig under ett täcke en sisådär vecka tills majoriteten av alla människor har slutat prata om "Hur jävla roligt det var" och "Hur sjukt packade vi var".
Jag kastar bajs på den som säger "Åhhh du skulle ha följt med Stina, det var så sjuuuuuuukt bra" eller frågar "Men hallå, varför åkte inte du dit Stina?"
Usch Hejdå och Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0