the distance in your eyes sees you through

idag har varit en ganska bra dag.
jag vaknade halv två (gick och la mig för sent i går igen)
ja gick ner på stan, köpte en skiva, ett armband, pärlplattor och lite annat. det var svin kallt på stan trots att jag hade på mig två par strumpbyxor.
efter det har ja kollat på vänner och myst med god mat, pärlplattor, te osv.
allmänt bra dag alltså. tills jag såg en sak och vart helt förvirrad och upponed.
ingen är/var inne på msn att diskutera med och ja vill inte ringa någon.
det är helt virrvarr i huvudet nu.
mamma köpte två nya canvas till mig idag., har redan två tomma.
borde hitta på något bra till dem. kanske en present till någon. dont know.
kan inte tänka just nu.
borde sysselsätta mig. men istället ska ja kolla på komisarie lynley med mamma.
FÖR INGEN KOMMER IN PÅ MSN OCH ANALYSERAR MED MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*ensam*
skoja
men hallå msn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hejdå

Kommentarer
Postat av: PHRIDAH

MEN HALLÅ, KOM HIT, KOM HIT, KOM HIT, KOM HIT. Saknar ju dig. (designadinblogg.blogg.se = älsklingen)

2008-01-06 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0