om himlen finns är jag förlorad

hahahahah ROLIGASTE GREJEN NÅGONSIN
jag var inne på en tjejs blogg och hon tipsade om en dokumentär på svt.se som man kunde se
jag som inte hade annat för mig började kolla.
dokumentären handlade om tre tjejer som blir kär i samma kille stup i kvarten osv.
iallafall ska två av dem gå på en håkan hellström konsert.
det roliga är alltså att 10 minuter in i dokumentären ser jag en bekant frisyr hoppa omkring i publiken,
nämligen denna:


jag kopplar inte direkt men sedan ser jag:


då fattar jag att det är FRIDA STENMARK HAHAHAHHAHA

sedan hittade jag även:
 grön = jonna och rosa = martina :DDD

 lila = frida och röd = jasmine


 det roligaste var att frida (som är den gröna) står precis framför de två tjejerna från dokumentären (de med rosa)

HAHAHHAHA ja dör
jag avslutar med en otroligt fin bild på en vettskrämd frida.


ibland kan dokumentärer vara riktigt roliga
god natt :)

Kommentarer
Postat av: ulta

hahahha älskar

2008-01-12 @ 02:56:55
Postat av: jonna

haha, fan va kul. skicka länken till mig sen

2008-01-12 @ 18:05:07
Postat av: FRIDA

JAG SÅG DET PÅ TEVE! JAG SÅG DET PÅ TEVE! JAG DOG.

mor: det stod i tidningen att de gillade håkan, de kanske är nån du känner
jag: HALLÅ?!?! de där?!? ser du inte bilden?! om jag någonsin har träffat människan är det nån som stod bakom oss på håkan & bråkade med oss.
mor: okej...
*kollar programmet*
jag: HAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA!!!!!! det är de som stod bakom oss & var asstöriga!"!!!! hahahahah, vi blev sura på kameramannen för att de bara filmade på dem när vi var mycket bättre/snyggare. hahahahahaha.

2008-01-12 @ 23:16:29
Postat av: FRIDA

förresten! NELLIE! NELLIE är ju också på bilderna, daaah!? står bredvid mig på de tre bredvid varandra. STINA, DU MÅSTE TRÄFFA NELLIE. åh. fan. jag dör. & håkan är så jävla bra.

2008-01-12 @ 23:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0