och du hade knarkat i flemingsberg

skäms på mig. har inte skrivit på länge
idag har jag varit ledig = sköönt
sov ut och sedan gick jag ner på stan med frida.
köpte en väska, ett linne och en sjal.
det vart typ 90 kr sammanlagt.
igår var jag på syjunta med anna, frida, petra, tonia, josse, oscar, anders och fia som var med ett tag.
okej, jag var den enda som inte virkade men jag orkade inte.
petra gav upp efter ett tag också.
vi såg kvarteret skatan, rökte vattenpipa och lyssnade på annan lp-skivor.
det var alltså väldigt mysigt.

vi är även lediga på fredag. är sugen på att dra ut men vet inte vart.
helgen efter hoppas jag på att frida ska ha födelsedagsfest hos sig. klassfest tror jag det skulle bli
men alltså jag blir galen på mig själv, jag har fortfarande inte klippt mig!!!!!!
JAG SKA BE MAMMA BOKA TID IDAG!!!

igår köpte jag sötaste sötaste skorna. men jag vet ändå inte om jag ska lämna tillbaka dem.
jag vill ju ha vagabond skorna men de finns ingenstans. sjafhsrefgrhugrhug jag vill ha dem nu och de går inte ens att beställa från hemsidan för att de är slut där med. en tjej hade köpt dem i svart lack i söndags såg jag i en blogg. frågade henne vart hon hade köpt dem och svaret blev: HELSINGBORG!!!!
hallå, det är ett halvt land dit.
jag vet inte hur jag ska göra. antingen frågar jag den där tjejen om hon kan köpa ett par till mig och skicka. men hon kommer säkert inte vilja, och om hon vill kommer hon vilja ha betalt. och frakten blir ju inte heller billig.
eller så har jag kvar mina söta skor. men jag vill ändå ha de andra skorna.
det är djasfjgurhgfugh jobbigt.

nu ska jag träna. TRÄNA!
puss och kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0