lightness

oh instincts are misleading; You shouldn't think what you're feeling
they don't tell you what you know you should want.

är ovanligt buhu-ig idag. det ligger och snuddar vid ytan hela tiden.
annars har det varit en relativt okej dag.
jag överlevde 2 timmar geografilektion, en idrottslektion beståande av lacrosse (HALLÅ JAG VAR MED OCH SPELADE!!!!!! ÖVERDRIVET DÅLIGT MEN ENDÅ HALLÅ!!) och tillsist en multimedia-lektion.
men det sistnämda är aldrig speciellt jobbigt. mest roligt.
eftermiddagen utnyttjade jag till att köpa present till tanya, klippa ut saker ur tidningar och se serier. (dawsons creek, gilmore girls och oc)
väldigt givande måste jag erkänna.
ikväll ska jag iallafall umgås med frida och antonia. vi får se vad det blir.

jag har hört rykten om att death cab for cutie kanske ska komma på hultsfred och det gör bara att man bli pirripirrrrrrrrr i magen. såg på conan o'brian i brist på annat någon natt på jullovet och death cab var där och uppträdde och ja tänkte just tanken "vilken dröm att se dem live".
och om de kommer till hultsfred kommer ja stå allra längst fram och gråta allra mest.

har inte lagt in bilder på ett tag så ja ska uppdatera er lite.
1. jag hittade ju som sagt en finfin tröja på hm trend innan jul och här är den. (dock inte lika gul som på bilderna, mer åt brun-gul hållet)


2. köpte en efterlängtad kjol på gina tricot för något dag sedan. har länge trånat efter den svarta kjolen och klänningen från hm som är i samma stil. men dem har varit slut sedan länge. 149 riksdaler.


3. pysslade ihop ett halsband och ett par örhängen också. köpte fåglarna på lagerhouse för 1 kr/st.



det var det. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0