la-la-la-la-la-laa means i love you

jag har inte skrivit på jätte länge men det kan bero på att jag har haft fullt upp.
på måndagen var ja så trött att jag dog typ.
på tisdagen åkte jag direkt från skolan till jobbet och sen vidare till ebba på tacokväll. var helt jävla slut när jag kom hem.
igår pluggade jag hela dagen och idag är faktiskt enda dagen ja inte har stressat.
slutade 20 över 2 och då åkte jag petra och frida ner på stan och åt på maestro.
sveriges godaste sallader. djslkaf8ugthyighyugyt det är det absolut det godaste som finns.
om jag skulle få välja en rätt som min absolut sista maträtt i livet skulle det vara en ost och skink - sallad på maestro med cola. och extra ost. jag dörrrrrrr.
efter det gick jag och frida en sväng på stan. gick in på kupan och fyndade rejält. 20 spänn för en kofta och en kjol/klänning. vart helt kär i en väska. eller snarare en bag, en perfekt bag att ha med sig på peace and love och dylikt. men den kostade 40 kr och jag hade inte med mig det.
måste nog gå dit imorgon.

jag kanske ska skriva lite om mitt jobb?
i stort sett ska jag sortera och scanna sedlar (det är någon slags faktura)
jag jobbar 15 timmar/vecka. men eftersom jag går så långa dagar kommer jag nog få jobba 6 timmar på tisdagar och 9 timmar på söndagar. jag får välja när och hur jag vill arbeta. bara det blir klart.
jag kommer få runt 4500/månad och det tackar jag för. herregud vad jag ska handla när jag får min lön och alla mina framtida löner.
jobbet är som det kanske låter inte så roligt. sortera och scanna är skit tråkigt. men jag har kaffe och radio inne på kontoret så det kommer gå skitbra.
funderade på om jag skulle börja lyssna på ljudböcker på jobbet. det kommer endå bara vara jag där och då blir det ju lite mer intressant också.

puss!


Kommentarer
Postat av: frida

vill jobba med dig, lyssna på ljudböcker & skratta hela dagarna. fan att inte du & jobbet bor i göteborg.

2008-01-18 @ 12:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0