how did you find me here?

äh. vi flyttade fram syjuntan till en annan dag. den var så populär att flera ville vara med. förhoppningsvis så blir det på måndag.
ska antingen sy något idag eller locka håret.
får se vilket det blir.

heath ledger är död.
lite så att man inte tror på det. såg det på nyheterna imorse och vart lite smått ledsen.
tar alltid så hårt på att människor dör, har svårt att acceptera sånt.
men jag måste bara tipsa alla som inte sett lords of dogtown att se den. heath himself är med och den är så fin. speciellt slutet av filmen där de spelar pink floyd - wish you were here.
den låten ska förövrigt spelas på min begravning.

bokade biljetter till håkan hellström idag.
ska bli jätte jätte jätte kul eftersom att jag och petra aldrig gått på någon konsert tillsammans + att det är håkan. det blir alltid jätte jätte jätte bra.

det är ganska tomt hemma,. ingen är hemma när man kommer hem, ingen av eriks kompisar ringer, all mat är kvar, det surrar inget från hans dator och det är helt enkelt för tyst.

eftersom att det är januari och jag mår pretty dåligt just nu har jag satt ihop en lista på saker som ska göra mig glad under våren.
- åka till london med mamma på sportlovet
- se kent
- åka till cpräven
- se håkan
- åka med mamma till göteborg
- fira fridas och petras födelsedagar
- få lön och shoppa upp allt på skor, kjolar och väskor
- trycka snygga tröjor på fotoscreen-lektionerna
- beställa tröjor (3 st från hm mot aids, 3 st death cab for cutie, 1 snook)

och sen var det väl slut tror jag.
just det! frida får körkort också så det kommer bli massor av roadtrips!

Slutar så här.

Kommentarer
Postat av: hp

tack och bug för din medverkan :') Svaret på din fråga kommer att publiceras i min blogg senare ikväll eller i morgon!!

ömma smek /hååpeeh

2008-01-23 @ 19:49:48
URL: http://hanapee.blogg.se
Postat av: cpräven

BAAAAAAAAAAAH OMG JAG VILL JOINA SYJUNTA I FALUN

2008-01-24 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0