blott billiga bevis att man blir äldre

då så. då var det söndag igen.
har lite smått ångest och är så jävla förvirrad.
mår skit skulle jag vilja säga. men det mest irriterande är att jag inte kan sätta fingret på hur jag känner och hur jag ska göra. det blir bara grötigt och jobbigt.
suttit och tänkt en hel del sedan dog min ipod igen.
orkar inte.
det är redan mörkt nu här i falun. jag dör.
är så sjukt sugen på att åka ner på stan och handla.
men det finns två själ att jag inte kan göra det.
1. stan är stängd
2. jag har inga pengar


igår firade vi tanya och det var så jävla roligt. vi åt plockmat som var det godaste jag ätit på länge,
det var vattenmelon, honungsmelon, ananas, avocadohalvor med skagen, smörgårtårta, mat på pinne, snacks, morots och gurk stavar med dipp till m.m. allt var så jävla gott! till maten hade tanyas mamma köpt vin.
efter maten satte vi oss i soffan och lyssnade på musik och pratade. när emelie äntligen hade kommit drack vi cp god bål som innehöll smultron och hallonvin med hela jordgubbar och hallon i.
vi sjöng singstar, spelade något spel med ett mynt i och hade det trevligt.
sedan kom även ante och johan.
jag har inte haft så roligt på länge. jag och elina minglade i köket haha, jag sjöng singstar och rökte bara tre cigaretter. fuck me jag vet att jag har slutat men det var ju faktiskt tanyas födelsedag och jag har slutat på riktigt nu. jag har tillomed tuggat nikotintuggummi. det var äckligt.
det var iallafall grymt trevligt och jag hatar att jag fyller år i september.

idag har jag mest suttit. i soffan, här, på golvet. och legat i sängen.
jag vet inte riktigt vad jag höll på med i natt jag somna och vakna och somna och vakna och somna och hallucinerade. skickade tydligen sms och var törstig.
nyss skicka emelie en jätte läskig film till mig där ett lejon typ äter upp en människa och det var jätte äckligt.
nu är jag helt skakig och rädd.
bubuhuhuhuhu ett lejon kommer äta upp mig. jag hatar dem!!!!!!!!!

snygga bilder från igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0