pop opp i topp

lalalallallalalaaaa
lyssnar på peppigaste låten ever!!!!!!!!!!!!!
idag ska jag äta på maestro och bara njuta av att det är fredag.
idag fick jag reda på att mellan vårt sportlov och påsklov är det bara 2½ vecka, det är väldigt kort tid och det är underbart. snart är det kent, sen timo, sen håkan. så himla poppigt.

fan vad jag saknar frida stenmark, agnes olson och jonna blom
det är sinnessjukt mycket saknad faktiskt
och min bror faktiskt. jävligt mycket, det är tyst och tomt jämt och jag känner mig som ett ensambarn. det är ju faktiskt han och jag som alltid har suttit och hånat mamma och pappa, analyserat alla filmer och skrattat åt samma vänner-skämt.
men jag fokuserar mer på saknaden som jag nämde innan.
frida- jag vill sitta hemma hos dig i din soffa och dricka te/vin och äta kladdkaka på mysigt kafé i göteborg.
agnes- jag vill dansa i din stuga på gården, dricka te i ditt fina rum, gå balansgång längs gatorna och måla fjärilar på din arm.
jonna- jag vill hoppa studsmatta på din gård, sitta på bryggan vid kålgårn och äta godis, cykla så snabbt att man bara hör suset av vinden och ha piknik i läroverksparken.


     
ni är så fina alla tre och det är synd att vi ses så sällan. för sällan. jag vet egentligen inte varför.
iallafall för att avsluta, ni är grymt bra. puss

Kommentarer
Postat av: jonnnaa

åh, jag älskar dig stina, det vet du va?
vi ses nån dag i veckan, torsdag?
puuuuss

2008-02-15 @ 18:14:54
Postat av: Klara

Hej mina spetsstrumpbyxor är tyvärr mammas gammla men jag har för mig att jag såg ett par liknande på h&m i höstas.. vet dock inte om de finns kvar. och de blommiga köpte jag på h&m för typ ett år sen.. de lär vara svåra att få tag på.. sorry men så ligger det till!

2008-02-16 @ 10:18:01
URL: http://jattemycketklara.blogg.se
Postat av: Frida

älskar dig. & TACK för att du tar kind of fulaste bilden på mig, MEN, alla vet redan att jag är snygg annars så det är lugnt. & FAN jag saknar dig som ett mähä & FAN kom hit & sitt i min soffa & drick TE & VIN & se på ZOOLANDER & koka KNÄCK

2008-02-17 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0