lullabyebye

vaknade imorse till orden: now its time to face the truse, i will never be with you.
från någon b-låt på rixfm som jag inte kan namnet på.
och precis de orden kom och sen var låten slut och då fick jag en sån här uppenbarelse att bara skita i det gamla och börja om. helt om. så nu ska jag försöka sikta framåt istället och fan om det inte går alltså.

haha jag måste berätta lite om gårdagen.
på vaknade jag lagom tidigt av agnes som ringde. hon lyckas alltid väcka mig men det var tur för det var skönt att gå upp 3 timmar tidigare än jag brukar på helger.
iallafall så gick jag ner på stan och mötte petra och vi strosa omkring. köpte ingenting och är jävligt stolt.
petra bjöd mig på maestro, så jävla överdrivet underbar den tjejen är!!!!
kom hem, fluffa till håret lite och bytte om.
sedan bar det upp till antonia med vänner, singstar och alkohol.
vi satt där ett par timmar med olika spel, sång och dans.
vi fick skjuts till gryckbo där olsson hade sin 18-års fest.
de bjöds på tårta, musik och sånt där.
det var faktsikt grymt kul, vissa drack lite för mycket. dock inte jag. typ.
vi var där i vad som kändes som ett dygn typ och tillslut vid kvart i 2 började folk droppa av.
bussen till stan gick klockan 3 och det kändes drygt. jag fick hoppa in i en bil som hade en plats över och åkte in till stan. väl där så var det sjukt mycket människor som precis kommit ut från krogen och det var folk överallt.
hahah roligast var när linda satte sig i en ensam gränd och skulle kissa och plötsligt startar en bil precis bredvid henne med strålkastarna rakt mot henne ahhahaha.
vi åt lite och sedan gick jag hem vid 3. hemma insåg jag att jag fortfarande hade på mig emmas plastkrona med fina rosa diamanter på. den måste jag lämna tillbaka.
inatt mådde jag piss men nu är det prima.
fick höra lite the cure live igår när jonna ringde mig. fan att jag inte var där alltså.

nu ska jag hyra film tror jag och överrösa mig av onyttigheter.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0