let me take you by the hand and lead you through the streets of london


ni kommer troligtvis inte se något av mig eller höra nåt ifrån mig på en vecka nu.
idag åker jag till mormor, imorn till london, kommer hem natten på onsdagen och åker till göteborg på måndagmorgon. kommer hem igen på söndagkväll. men så jävla roligt ska det bli!!!!!

mår skit, verkligen skit sedan igår.
vet inte om jag drack för mycket, hade sovit för lite, stressar för mycket eller ätit för lite. eller så var det lite av allt kanske.
iallafall så ska jag packa ner det sista, skriva ut mina london guider och ladda i-poden, sedan åker jag.
puss!


image246

Kommentarer
Postat av: ccp

nellie; "åh! jag trodde det var du! åh, vad likt det var! hon är säkert också en sån.. copy" med tanke på att nellie är min egen lilla copycat. men haha, puss, älskar dig, vi ses snart.

2008-02-23 @ 21:12:19
Postat av: M

snygg pic!

2008-02-26 @ 12:30:38
URL: http://martinanilsson.blogg.se
Postat av: popbejb

londontips till en som drar dit imorn?

2008-03-10 @ 12:04:05
URL: http://www.cookiesforbreakfast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0