do the dance


förlåt att jag inte har uppdaterat men har fått lov att plugga stenhårt de senaste dagarna.
jag bjuder på en rosa bild från dagarna innan luggen klipptes av.
så sjukt skönt att jag får lov i morn, kan inte beskriva det. nästan
iallfall har jag varit och fikat med jonna idag och det var oerhört mysigt, va satt och drack blåbärste på kopparhatten och åt chokladboll tills det blivit riktigt mörkt ute och bara stearinljusen lyste upp rummet.
efter det kom jag hem, pysslade med fridas födelsedagspresent och kollade på hanna fridén program på ztv fast på internet, jag har inte ztv. det var fint, gillar det där improviserande.

imorgon ska jag hem till frida på 18-års fezt.
ska bli trevligt as hell, sedan blir det eskilstuna på lördag och london på söndag.
kommer inte hinna göra något innan jag åker. måste packa också!!

ps. KUNDE INGEN HA BERÄTTAT FÖR MIG VILKET JÄVLA ARBETE DET ÄR MED ATT HA LUGG INNAN JAG KLIPPTE MIG?!?!?!??!?!?!??!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0