curly boys law

jag har helt blivit kär i ny musik idag
hela dagen har jag suttit inne på myspace och hittat nya favoriter och åååååhhhhhh bäst

kvällen har spenderats på maestro med petra och ett tiotal män.
vi satt vid en hörnsoffa och hade precis ätit upp när en man kom och fråga om maten var god där
vi sa: eehhh ja!
och sen börja han babbla och drog ihop alla borden men vårat och sen satte sig alla runt mig och petra.
vi satt inringade av ett tiotal 30-åriga män. och ahahhahahaha de var så roliga att jag och petra höll på att skratta sönder. de var skit fulla och  en av dem började kräla på golvet så hela personalen fick hjälpa honom.
vi satt säkert där i två timmar och de satt och berättade om deras tonårs-dagar och resor till magaluf
det var faktiskt lite roligt.
sedan gick vi hem hit och kollade på fula bilder på mig när vi bodde i laos och såg slutet på vanilla sky.
nu sitter jag här då och lyssnar på dsa,fnsrifgtrhguihreugr gth bra musik.

min kamera är trasig :''''''''''' (dö)

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nejmen! Jag vill också träffa 30åriga fulla män. Eller kanske inte, när jag uttryckte det så så lät det mest som att de skulle våldta mig. Hm. :)

Postat av: Haj

hej. jag älskar curly boys law...
om du har den, kan inte du isf skicka den via msn till mig. sneeeela

2008-04-24 @ 01:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0